Neem contact met ons op: info@kabaall.nl

Full Service Brands

digitale-gift-box

De Digitale Gift Box

Onze Digitale Giftbox is een prachtig persoonlijk cadeau voor uw klanten, verkrijgbaar in een fysieke variant (voor bij de kassa) en een online versie. Beide boxen worden in uw eigen huisstijldesign uitgevoerd voor een directe herkenbaarheid. Een persoonlijke boodschap aan de binnenkant maakt het natuurlijk nog meer ‘eigen’ en betrokken.

Beide Giftboxen verwijzen de consument online naar een interactieve banner met eigen, unieke codes. De inhoud van de cadeaubox bevat altijd een aantal vouchers voor gratis af te nemen producten gecombineerd met een riant voordeel op andere producten. Afhankelijk van uw marketing- en salesdoelstellingen zoeken wij een partnerpartij uit om een persoonlijke Giftbox mee samen te stellen. Om een ideale winkelervaring te realiseren voor de klant en een optimale omzet voor u.

Stuur mij vrijblijvend meer informatie.

We Care Consultancy

Hoe vaak spreekt u uw klanten eigenlijk? Persoonlijk contact is in de huidige tijd van essentieel belang om verdieping in de relatie met uw klant te brengen. 20 Procent van de klanten zorgt voor 80 procent van de omzet. Die groep consumenten heeft een hoge relevantie. Consumenten laten zich niet binden tenzij u als organisatie laat zien dat u graag persoonlijk contact kunt en wilt maken. Om een stap verder gekomen in het maken van persoonlijk contact speelt big data een grote rol. Maar hoe gebruik je deze informatie en hoe zet je deze in op een persoonlijke level?

Interactie en directe binding

Kabaall biedt u de mogelijkheid om vanuit eigen kracht, eigen mensen, zonder extra software of duur advies uw klanten zelfstandig te benaderen. Op de werkvloer van de klantenservice gaan in een aantal sessies direct aan de slag met onder andere “random acts of kindness” en “We Care Dialogue ”. Het resultaat zal u verbluffen, omdat zowel u als uw klant opnieuw interactie met elkaar aangaan, zoals u nog nooit heeft ervaren! Het hanteren van deze werkwijze waarbij meer informatie wordt vergaard door persoonlijk contact, leidt tot een verhouding waarbij de consument niet alleen meer zal uitgeven; u zult met de gewonnen informatie meer en specifieker kunnen innoveren in Consumer Loyalty 3.0.

Stuur mij vrijblijvend meer informatie.

online-offline

merken-loyalty-schema

De Digitale Gift Box

Onze Digitale Giftbox is een prachtig persoonlijk cadeau voor uw klanten, verkrijgbaar in een fysieke variant (voor bij de kassa) en een online versie. Beide boxen worden in uw eigen huisstijldesign uitgevoerd voor een directe herkenbaarheid. Een persoonlijke boodschap aan de binnenkant maakt het natuurlijk nog meer ‘eigen’ en betrokken.

Beide Giftboxen verwijzen de consument online naar een interactieve banner met eigen, unieke codes. De inhoud van de cadeaubox bevat altijd een aantal vouchers voor gratis af te nemen producten gecombineerd met een riant voordeel op andere producten. Afhankelijk van uw marketing- en salesdoelstellingen zoeken wij een partnerpartij uit om een persoonlijke Giftbox mee samen te stellen. Om een ideale winkelervaring te realiseren voor de klant en een optimale omzet voor u.

Stuur mij vrijblijvend meer informatie.

online-offline

We Care Consultancy

Hoe vaak spreekt u uw klanten eigenlijk? Persoonlijk contact is in de huidige tijd van essentieel belang om verdieping in de relatie met uw klant te brengen. 20 Procent van de klanten zorgt voor 80 procent van de omzet. Die groep consumenten heeft een hoge relevantie. Consumenten laten zich niet binden tenzij u als organisatie laat zien dat u graag persoonlijk contact kunt en wilt maken. Om een stap verder gekomen in het maken van persoonlijk contact speelt big data een grote rol. Maar hoe gebruik je deze informatie en hoe zet je deze in op een persoonlijke level?

Interactie en directe binding

Kabaall biedt u de mogelijkheid om vanuit eigen kracht, eigen mensen, zonder extra software of duur advies uw klanten zelfstandig te benaderen. Op de werkvloer van de klantenservice gaan in een aantal sessies direct aan de slag met onder andere “random acts of kindness” en “We Care Dialogue ”. Het resultaat zal u verbluffen, omdat zowel u als uw klant opnieuw interactie met elkaar aangaan, zoals u nog nooit heeft ervaren! Het hanteren van deze werkwijze waarbij meer informatie wordt vergaard door persoonlijk contact, leidt tot een verhouding waarbij de consument niet alleen meer zal uitgeven; u zult met de gewonnen informatie meer en specifieker kunnen innoveren in Consumer Loyalty 3.0.

Stuur mij vrijblijvend meer informatie.

merken-loyalty-schema